Сідло Ergon SR Allroad Core Comp Men – ця унікальна модель встановлює новий стандарт для шосейного велоспорту на будь-якій поверхні завдяки технології Core. Пересування ґрунтовою дорогою або гравієм через ліс без будь-яких проблем - так працює сьогодні сучасний шосейний велоспорт. З SR Allroad Core компанія Ergon створює незалежність, що дозволяє отримувати суперкомфортне та водночас спортивне максимальне задоволення від водіння у будь-якому місці.
Характеристики:
Виробник |
Ergon |
Призначення |
Allroad/Gravel/Cyclocross, Road |
Стать |
Чоловіча |
Основа |
Нейлоновий композит |
Покриття |
Мікрофібра |
Наповнювач |
Ортопедична піна Comfort |
Рейки |
CroMo |
Розмір |
S/M (262 x 139 мм) |
Дистанція між сідельними кістками |
9-12 см |
Макс. вага райдера |
120 кг |
Особливості:
- THE ERGONOMIC SADDLE CORE: Конструкція Ergon CORE HD® (з інноваційного матеріалу BASF Infinergy®) поглинає дорожні удари та значно знижує тиск на сидіння. Ергономічна серцевина між корпусом сідла та піною сидіння забезпечує спортивний та міцний, але водночас зручний вигляд шосейного велосипеда.
- MATERIAL-INNOVATIVE INFINERGY®: Матеріал BASF Infinergy® також встановлює нові стандарти в галузі амортизації ударів та вібрації на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло слабшає, Ergon CORE HD®, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї первісної форми – навіть за тривалого навантаження!
- INNOVATIVE ERGONOMIC CORE FOR MIXED TERRAIN: Інноваційний ергономічний сердечник для змішаної місцевості. Ця унікальна конструкція сідла для шосейних велосипедів пропонує нові відчуття від водіння: сенсаційно комфортне і спортивне навіть на бездоріжжі.
- FULL DAMPER: Ергономічний сердечник ефективно відфільтровує вібрації та удари по землі навіть при їзді по всій поверхні сидіння.
- ORTHOPEDIC AIRCELL-FOAM: Ортопедична комфортна піна призначена для забезпечення амортизації, а також пропонує деякі ортопедичні переваги, тобто призначена для підтримки та зменшення навантаження на тіло водія, особливо на сідничні кістки та інші точки тиску.